• טרי
חתול תרמיל מנשא בועה, חתול כלב תיק של מנשא, קמטים אושר כיפת תיק לנסיעות טיולים קמפינג

חתול תרמיל מנשא בועה, חתול כלב תיק של מנשא, קמטים אושר כיפת תיק לנסיעות טיולים קמפינג

ILS 39.90
סחורה
זמין.

עיצוב שקוף-חתולים אוהבים לפקוח מקרוב על סביבתם. ברור חלון עושה את זה התגשם כי חתולים מסוגלים לראות הכל חתול תרמיל.מנשא לחיות מחמד תרמיל עבור נסיעות טיולי קמפינג הוא הבחירה הטובה ביותר שלך. אוורור-9 גדול אוורור חורים בשני הצדדים וקדמי, שמאל וימין אוורור רשתות להבטיח טרי אוויר עבור חלופי. חיית המחמד שלך לא תרגיש מחניקה בתיק.אל תחשוף בעלי חיים במזג אוויר חם, זה יגרום לזה אי נוחות. עמיד שנשא אותו על הגב שלך, אתה תקבל הרבה תשומת לב. מפרט מוצר : גודל מוצר : 12.2" על 10.2" על 16.5" (ליטר), 2.66 ליברות. משקל נושא עומס : 0-13 פאונד. תכונה : לאוורר ונוח, עם חורי אוורור, חצי כדור בועה, רוכסנים ורך מחצלת, מציעים מרבי נגישות ונוח מרחב ביניים עבור חיית המחמד שלך בטוח ועמיד, נשלף מחצלת כיסוי, עושה חיית המחמד שלך מרגיש יותר נוח גדול גודל עבור 12.2" איקס 10.2" איקס 16.5" (אני), יכול להחזיק עד 5-13 קילו חתולים, כלבים אחרים קטן לחיות מחמד חברת תעופה אושר לחיות מחמד תרמיל, אושר על ידי רוב חברות תעופה גדולות, אשר הולם תחת כל מטוס מושב. ליהנות טוב טיסה עם חיות המחמד שלכם קל לניקוי, אתה יכול פשוט לעבור את נשלף מחצלת כיסוי כדי לשטוף כאשר מלוכלך.

פרטים

Product Size:
12.2” x 10.2” x 16.5” (L x W x H), 2.66lb.
Load-Bearing Weight:
0-13 lb.
Feature:
Ventilate and comfortable, with ventilation holes, Semi-Sphere Bubble, zippers and soft mat, offer a maximum accessibility and comfortable interspace for your pet:
Safe and durable, removable mat cover, makes your pet feel more comfortable:
Large size for 12.2” x 10.2” x 16.5” (L x W x H), can hold up to 5-13 pounds cats, dogs and other small pet:
Airline approved pet backpack, approved by most major airlines, which fitting under any airplane seat. Enjoy a good flight with your pets:
Easy to clean, you can simply switch out the removable mat cover to wash up when dirty:

מבחר לקוחות